התקשרו אלינו: 03-7444577

1,100,000 ש"ח לעקרת בית

מ', עקרת בית צעירה, החלימה ממחלת סרטן השד שהותירה בה צלקות נפשיות ופיזיות.

עם פרוץ המחלה ובתקופת הטיפולים הכימותרפיים והביולוגיים קיבלה מ' קצבת נכות זמנית מלאה ואולם בחודשים האחרונים החליט המוסד לביטוח לאומי להפסיק את התשלומים בגין קצבת הנכות הזמנית בטענה כי מצבה הרפואי השתפר וכי לא איבדה 50% מתפקודה כעקרת בית.

זה המקום לציין כי מבחני התפקוד לעקרת בית הנם מחמירים יותר מאשר לאישה שעבדה מאחר ונבדקים על ידי ועדה שיקומית מיוחדת הבוחנת בין היתר את רמת תפקודה במטלות פשוטות בבית כגון כביסה, ניקיון, בישול וכדומה ונדרשת רמת הוכחה גבוהה יחסית בכדי לשכנע את הוועדה ברמת אי כושר המזכה בקצבה.

מ' החליטה שלא לוותר ופנתה לטיפול מקצועי במשרד קליין חברת עורכי דין לשם הגשת ערעור על החלטת הביטוח הלאומי להפסיק אתך קצבת נכותה. לכתב הערר צורפו חוות דעת של רופאים מומחים אליהם הופנתה מ' ממשרד עורכי הדין לצד אסמכתאות נוספות התומכות בטענתה של מ' למצב של אי כושר מלא לצמיתות.

בעקבות הערר זומנה מ' לוועדה לעררים בה יוצגה על ידי עורך דין ממשרד עורכי הדין קליין ולאור התרשמות רופאי הוועדה מטענות עורך הדין המייצג והאסמכתאות שצורפו לערר, הועלו אחוזי נכותה הרפואית.

בהמשך זומנה מ' לסדרת וועדות נוספות שדנו בנכותה התפקודית, בבית החולים תל השומר ובבית לוינשטיין, גם בוועדות אלו יוצגה מ' על ידי עו"ד ממשרד עורכי הדין קליין ולאור הטענות והאסמכתאות שהועלו בוועדות אלו נקבעו למ' אחוזי נכות תפקודית המזכים בקצבת נכות לצמיתות.

כיום מקבלת מ' קצבת נכות יציבה בשיעור של כ- 2450 ₪ לחודש (כ-1,100,000 ₪ במצטבר).

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

עוד סיפורי הצלחה

לקוחות ממליצים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

לקביעת פגישת ייעוץ