התקשרו אלינו: 03-7444577

מובילים בוועדות רפואיות ונזקי גוף מאז 2006 שכר הטרחה על בסיס הצלחה!

ייצוג בוועדות רפואיות

הגעת למקום הנכון! חברתנו תעניק לך יחס אישי וטיפול פרטני ומקצועי. עם הנסיון המוצלח ורב השנים בטיפול באלפי לקוחות נביא את התיק שלך למיצוי ערכי הפיצוי. תשלום על בסיס הצלחה. לא הצלחנו, לא שילמת!
לייעוץ מיידי עם עורך דין מנוסה ללא עלות התקשר/י עכשיו 03-7444577 ונשמח לעזור.

סיפורי הצלחה

לקוחות ממליצים

חברתנו מתמחה בייצוג בוועדות רפואיות בביטוח לאומי – נכות כללית ונכות מעבודה ובוועדות נכות במשרד הביטחון.

בניגוד לדעה הרווחת, הוועדות הרפואיות במוסד לביטוח לאומי אינן ועדות של רופאי ומומחי הביטוח הלאומי, כי אם וועדות המהוות מעין 'בית משפט שדה' של רופאים חיצוניים המשמשים כשופטים בסוגיות הרפואיות המוצגות בפניהם.

רופאים חיצוניים אלו הם המכריעים במחלוקת התביעה, והם שיחליטו האם ביטוח לאומי יכיר בתביעות לנכות מעבודה או נכות כללית של התובע, ובאיזה היקף.

ניטרליות שיפוטית בעייתית

מאחר והוועדות מתקיימות בפועל בסניפי המוסד לביטוח לאומי והדרכות הרופאים הפוסקים לוועדות מתבצעות מטעם המוסד לביטוח לאומי, עשויים הרופאים הפוסקים לזהות עצמם עם הביטוח הלאומי באופן העשוי לפגוע בניטרליות שלהם כפוסקים. 

כמו כן פרוטוקול הוועדה נרשם על ידי פקיד הביטוח הלאומי הנוכח בוועדה ולעיתים קרובות לא מובאים בפרוטוקול טענות חשובות ביותר של התובע. כל זאת בנוסף להתמודדות מול החסמים הבירוקרטיים הכרוכים בהליך.

קריטיות הליווי המשפטי בוועדות רפואיות

חשוב להבין כי כל וועדה אורכת מספר דקות בלבד, במסגרתה אמורים רופאי הוועדה להכריע לגבי גורל התביעה ושיעור הנכות שתוכר לתובע.

על כן קיימת חשיבות מכרעת לייצוג על ידי עו"ד מנוסה בוועדה, אשר ידאג לקבוע מראש את מטרות הטיפול וההכנות הנדרשות לצורך מימוש מטרות אלו, להדריך אותך בצורה ברורה לפני כל וועדה לפי תחומי הנכות השונים ואסטרטגיית התיק, יציג בצורה תמציתית ורלוונטית את הטענות תוך הפנייה לתיעוד הרפואי ולתקנות הנכות המתאימות ויוודא כי כל הטענות נרשמות בפרוטוקול הוועדה.

לחברתנו התמחות ספציפית בייצוג בוועדות הרפואיות וכמעט מדי יום מתקיימות וועדות רפואיות בייצוג עו"ד מחב' עורכי הדין קליין עם הצלחות ביותר מ-90% מהמקרים.

מאמרים בנושא

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

לקביעת פגישת ייעוץ