התקשרו אלינו: 03-7444577

נכות כתוצאה מצלקת

נכות כתוצאה מצלקת

פגיעות שונות עשויות להותיר אצל הנפגע צלקות. בחלק מן המקרים, הפגיעה הנותרת כתוצאה מן הצלקת הינה אסטטית בלבד ובמקרים אחרים עשויות להיות לצלקת גם השפעות תפקודיות, כגון ירידה בתחושה באזור הצלקת או תחושה מוגברת, כאבים באזור הצלקת, גירוד וכדומה.

צלקת שנותרה לנפגע כתוצאה מפגיעה מקנה לו נכות צמיתה, אולם ניתן לבחון האם הותירה הפגיעה צלקת צמיתה לנפגע רק לאחר שחלפה שנה לפחות מאירוע התאונה.

למיקום הצלקת וגודלה חשיבות ביחס לחומרת הפגיעה הנובעת. בנוסף, קיימת חשיבות לגיל הנפגע וכן חשיבות לשאלה האם מדובר בגבר או אישה. כך למשל צלקת אשר נותרה בפנים לנערה או אישה צעירה תיחשב לפגיעה חמורה יותר מאשר ביחס לגבר מבוגר יותר.

כאשר הפגיעה הנובעת מן הצלקת הינה אסטטית בלבד, שיעור הפיצויים אשר ייפסקו לנפגע נמוך יותר, אולם ככל שהצלקת בולטת ומכערת יותר, וכן במקרה בו נותרו לנפגע מס' צלקות שונות, כך יהיה הפיצוי המגיע לו גבוה יותר.

כאשר לצלקת השפעה תפקודית, תידרש במקרים רבים בדיקה של הנפגע על ידי אורטופד או נוירולוג מומחה, אשר יבחנו את ההגבלה הנגרמת לנפגע כתוצאה מן הצלקת ואת מידת השפעתה של הצלקת על תפקודו.

במקרה של פגיעה אשר הותירה צלקת ובמידה והצלקת לא חלפה לאחר שחלף פרק זמן של קרוב לשנה מאז התאונה, מומלץ לצלם את הצלקת, באמצעות מצלמה נושאת תאריך. כמו כן מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום נזקי הגוף, על מנת שיבחן את הצלקת ו/או תמונותיה ויסייע לנפגע בקבלת הפיצוי המתאים בגין הפגיעה.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

עוד מאמרים בנושא

לקוחות ממליצים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

לקביעת פגישת ייעוץ