התקשרו אלינו: 03-7444577

פגיעות תלמידים בזמן חופשה

פגיעות תלמידים בזמן חופשה

בתקופת החופשה נפוצות פגיעות של תלמידים, עקב שהות של התלמידים בפעילויות בלתי שגרתיות במסגרת קייטנות, חוגים ופעילויות מאורגנות אחרות, או דווקא לאור שהייה ממושכת של התלמידים בביתם בהיעדר פעילות מוסדרת.

כאשר נפגע התלמיד במהלך שהותו בפעילות מאורגנת מטעם גוף כגון קייטנה עירונית או פרטית, ברוב המקרים מבוטח המוסד המארגן את הפעילות למקרים של פגיעות שכאלה, ובמקרה כזה יש למסור להנהלת הקייטנה הודעה אודות אירוע הפגיעה ולברר עם ההנהלה אודות פרטי חברת הביטוח אשר ביטחה את הפעילות.

כאשר נפגע התלמיד במהלך פעילות באתר המספק אטרקציות לילדים, כגון אתר לונה פארק או פארק שעשועי מים, מבוטח האתר ביחס לתאונות אשר אירעו לתלמיד כתוצאה ממפגע בשטח אתר האטרקציות, או מכוח התרשלות או מחדל של הנהלת האתר בתחזוקה השוטפת ואמצעי הבטיחות המופעלים במסגרתו.

אף במקרה כזה, מומלץ לפנות אל הנהלת האתר, בסמוך לפגיעה ולדווח אודות הפגיעה. בנוסף, ובמידה והפגיעה אירעה כתוצאה ממפגע או לאור היעדר בטיחות מספקת למתקן מסוכן, לצלם את המפגע ו/או המתקן המסוכן וסביבתו, בסמוך ככל האפשר לאירוע הפציעה. כמו כן, מומלץ כמובן לפנות מיד עם הנפגע לטיפול רפואי ולציין בפני הגורם המטפל כי סיבת הפגיעה הינה פציעה בשטח אתר האטרקציות הרלוונטי.

בנוסף, בכל מקרה של פגיעה במסגרת פעילויות בלתי מאורגנת ו/או פגיעה של תלמיד בביתו במהלך חופשה, מבוטח התלמיד במסגרת פוליסת ביטוח תאונות התלמידים של משרד החינוך, המבטחת את התלמיד במשך כל ימות השנה וכל שעות היממה, מפני פגיעות אשר בגינם נגרמה לתלמיד פגיעה המקנה לו נכות זמנית או צמיתה.

חשוב לציין, כי על אף שאנו משתדלים להפוך את ביתנו לסביבה בטוחה לילדינו, טומן הבית מפגעים רבים וסכנות מרובות, ועל כן מרובות הפגיעות של ילדים במהלך שהותם בביתם ותחת השגחת הוריהם. בין היתר, קיימות פגיעות כתוצאה מטריקה עזה של דלת על ידיהם של הילדים, נפילה של חפצים כבדים (כגון טלוויזיה) על ילדים, התנפצות כלים שבירים גורמת לעתים קרובות לפציעות וחתכים אצל ילדים ובעת משחקים בחצר הבית או בפארק השעשועים, נפוצות נפילות מסוכנות ופציעות.

בכל מקרה של פציעת תלמיד, מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בטיפול בתביעות נזקי גוף, על מנת לקבל הדרכה ביחס לזכויות המגיעות לתלמיד עקב הפציעה וליווי משפטי אודות הטיפול בתביעה כבר ממועד סמוך לקרות התאונה. חשוב לזכור, כי מרביתן של התביעות בגין פגיעות מסוג זה מטופלות על ידי עורך הדין תמורת אחוזים מן הפיצוי ואינן דורשות תשלום מקדמה בתחילת הטיפול.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

עוד מאמרים בנושא

לקוחות ממליצים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

לקביעת פגישת ייעוץ