התקשרו אלינו: 03-7444577

איך להצליח בוועדות רפואיות?

איך להצליח בוועדות רפואיות

הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי מהוות טריבונל מעין שיפוטי, אולם להבדיל מבית המשפט, הנתפס כמקום נייטראלי, במסגרתו באים לידי ביטוי טיעוניהם של שני הצדדים בפני השופט/ת במידה  שווה, הרי שהוועדות הרפואיות עשויות להיות מוטות לרעת התובע.

תופעה זו נגרמת בשל מס' סיבות. להלן עיקרן:

הוועדה הרפואית מתקיימת מטעם המוסד לביטוח לאומי, פרוטוקולי הוועדה נרשמים על גבי טפסי המוסד לביטוח לאומי, פקידת הוועדה – המייצגת את האינטרסים של המוסד לביטוח לאומי (שבראשם שמירה על קופת המדינה מפני תובעים כמוכם) שוהה באופן רצוף עם רופאי הוועדה הפוסקים ובמקרים רבים מתערבת לרעת התובע באופן המשפיע על הרופאים הפוסקים בוועדה. כמו כן ההדרכות שמקבלים רופאי הוועדה מועברות על ידי המוסד לביטוח לאומי, ספר הנכויות שעל פיו פוסקים רופאי הוועדה מוצא לאור על ידי המוסד לביטוח לאומי ואלמנטים אלו גורמים בפועל לרופאים המשמשים כפוסקים בוועדה לחשוב בטעות שנועדו לשרת את האינטרסים של המוסד לביטוח לאומי, בעוד שתפקידם הינו לשמש כפוסקים הוגנים ונייטראליים במחלוקת שבינכם – התובעים, לבין המוסד לביטוח לאומי.

מצב זה מחייב פנייה לייצוג משפטי על ידי עורכי דין מקצועיים ומנוסים אשר ילוו אתכם בפועל בוועדה הרפואית ויטענו את כל הטיעונים הרלוונטיים לעניינכם בפני הרופאים הפוסקים.

במשרדנו מוענק טיפול מקיף בייצוג בוועדות הרפואיות:

–          בחינת החומר הרפואי ובדיקת סיכויי תביעתכם;

–          הגדלת סיכויי התביעה על ידי מיפוי נכון של מצבכם הרפואי;

–          הפנייה לבדיקות רלוונטיות ומומחים רפואיים על פי הצורך;

–          הגעה אישית של עורך דין לוועדה הרפואית;

–          פיקוח על התנהלות הוגנת של הוועדה כלפיכם;

–          הצגת מלוא הטענות הרלוונטיות לעניינכם;

–          מתן מענה מיידי לשאלות חשובות המתעוררות על ידי הרופאים הפוסקים בוועדה;

–          הגנה על זכויותיכם למול פקידי המוסד לביטוח לאומי, העשויים להעלות טענות כנגד זכויותיכם, או להשתיקכם.

איתנו ישמעו אתכם בצורה מלאה בוועדה!

קליין חברת עורכי דין רואים לנגד עיניהם כמטרה ערכית ראשונה במעלה את הדאגה לזכויותיכם המלאות ויפעלו עבורכם, למימוש מרבי של זכויותיכם.

הטיפול במשרד קליין כולל יעוץ משפטי וטיפול משפטי מקיף ובמקרים המתאימים ניהול תביעתכם נגד המוסד לביטוח לאומי למול בית הדין לעבודה. הניסיון העשיר שלנו מול אלפי לקוחות ברחבי הארץ יעניק לכם הביטחון כי תקבלו את הטיפול המקצועי ביותר, תוך שימת דגש על מתן שירות ברמה גבוהה וקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

עוד מאמרים בנושא

לקוחות ממליצים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

לקביעת פגישת ייעוץ