התקשרו אלינו: 03-7444577

מימוש זכויות רפואיות

מימוש זכויות רפואיות

בשנים האחרונות הוקמו מס' חברות, המגדירות עצמן כחברות "למימוש זכויות רפואיות". חברות אלו מפרסמות את עצמן בהיקף נרחב במדיות התקשורת השונות, מבלי לפרט בפועל מה השירות שהן נותנות.

תמורת עלויות גבוהות מעניקות החברות למימוש זכויות רפואיות שירות של ייעוץ שאינו משפטי, סיוע במילוי טפסים והפניה למומחים רפואיים. החברות אינן רשאיות לייצג אתכם בפועל בוועדות הרפואיות וכן אינן רשאיות לנהל הליכים משפטיים להם אתם זכאיים ונוצר מצב אבסורדי שבו תובעים מתחייבים בהסכמים כובלים לסכומי עתק לחברות המימוש ומוצאים את עצמם מנהלים לבדם את המערכה במסגרת הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי שהן המקום החשוב ביותר בו נפסקת נכותו של התובע על ידי הרופאים הפוסקים.

השירות הניתן על ידי החברות למימוש זכויות רפואיות הינו השירות הנלווה לשירות העיקרי, אשר ניתן בלאו הכי ללקוח הפונה למשרד עורכי דין בעל מומחיות בתחום, כך שאין כל סיבה להתפתות לפרסומים אודות שירות חלקי, המסתיר את עובדת היעדר הייצוג בפועל בוועדות.

עורכי הדין מוגבלים בפרסום על פי כללי האתיקה המחמירים הקיימים בחוק הישראלי, הן מבחינת סוגי המדיה הניתנים לעורכי הדין לפרסום והן מבחינת תכני הפרסום. חברות המימוש מנצלות זאת ומפרסמות פרסומים הנחשבים במקרים רבים כהשגת גבול מקצוע עריכת הדין וזאת ללא הכשרה כעורכי דין ומבלי שיהיו חייבים ברישוי ו/או פיקוח ו/או בחובת ביטוח אחריות מקצועית.

פסיקת בית המשפט המחוזי קבעה באופן חד משמעי כי החברות למימוש זכויות רפואיות משיגות את גבול המקצוע והורתה על הפסקת הפעלת חברות אלו במתכונתן. פעולתן הנוכחית של החברות הינה במסגרת הקפאת ביצוע פסק הדין עד להחלטת בית המשפט העליון בערעור שהוגש בנושא.

מצב זה מחייב פנייה לייצוג משפטי על ידי עורכי דין מקצועיים ומנוסים אשר ילוו אתכם בפועל בוועדה הרפואית ויטענו את כל הטיעונים הרלוונטיים לעניינכם בפני הרופאים הפוסקים.

במשרדנו מוענק טיפול מקיף בייצוג בוועדות הרפואיות:

–  בחינת החומר הרפואי ובדיקת סיכויי תביעתכם;

 – הגדלת סיכויי התביעה על ידי מיפוי נכון של מצבכם הרפואי;

–  הפנייה לבדיקות רלוונטיות ומומחים רפואיים על פי הצורך;

–  הגעה אישית של עורך דין לוועדה הרפואית (לחברות למימוש זכויות אסור להעניק שירות זה);

–  פיקוח על התנהלות הוגנת של הוועדה כלפיכם (לחברות למימוש זכויות אסור להעניק שירות זה);

–  הצגת מלוא הטענות הרלוונטיות לעניינכם (לחברות למימוש זכויות אסור להעניק שירות זה);

–  מתן מענה מיידי לשאלות חשובות המתעוררות על ידי הרופאים הפוסקים בוועדה (לחברות למימוש זכויות אסור להעניק שירות זה);

–  הגנה על זכויותיכם למול פקידי המוסד לביטוח לאומי, העשויים להעלות טענות כנגד זכויותיכם, או להשתיקכם (לחברות למימוש זכויות אסור להעניק שירות זה).

היתרונות ברורים – איתנו ישמעו אתכם בצורה מלאה בוועדה!

קליין חברת עורכי דין רואים לנגד עיניהם כמטרה ערכית ראשונה במעלה את הדאגה לזכויותיכם המלאות ויפעלו עבורכם, למימוש מרבי של זכויותיכם.

הטיפול במשרד קליין כולל יעוץ משפטי וטיפול משפטי מקיף ובמקרים המתאימים ניהול תביעתכם נגד המוסד לביטוח לאומי למול בית הדין לעבודה. הניסיון העשיר שלנו מול אלפי לקוחות ברחבי הארץ יעניק לכם הביטחון כי תקבלו את הטיפול המקצועי ביותר, תוך שימת דגש על מתן שירות ברמה גבוהה וקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

עוד מאמרים בנושא

לקוחות ממליצים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

לקביעת פגישת ייעוץ